شور شیدائی -اشعار Farzaneh Sheida

اشعار فرزانه شیدا - fsheida-f.sh

شور شیدائی -اشعار Farzaneh Sheida

اشعار فرزانه شیدا - fsheida-f.sh

به گِل نشسته زورقم ....


شدم بپای عشق تو ، دلی شکسته وحزین
دلی که «عشق روی تو » ، به جان او شده عجین 
ولی تو رفته ازمنو ، من ازخودم بریده ام 
کنون به کنج عاشقی ، دلم نشسته بس غمین 
دلم که دل نمیکند... زتو ،ز عاشقی ،زغم 
نمیکنی چو باورم ،خودت بیا ، مرا ببین 
نشسته کُنج عاشقی ،کنون به غصه همنشین 
ببین که نام عشق تو ، به چشم دل شده نگین 
نگاه انتظارمن ، به انتها نمیرسد 
چو کوچه ی فراق تو ، رسد به آخر زمین 
به گِل نشسته زورقم ، اسیر بحر عاشقی
مگر که اشک دیده ام ، به جزرومد شود مزین 
دلم گذر نمیکند ، ز ساحل فراق تو 
کجا رود بدون تو ، توای عزیز نازنین 

فرزانه شیدا /12 مرداد 1392جمعه
02/2013 August

با سلام خدمت دوستان عزیز در
انجمن شعر شاعران پارس با عضویت رایگان 

وهمچنین  فیسبوکم درانتظار دیدار شما یاران هستم . فرزانه شیدا