شور شیدائی -اشعار Farzaneh Sheida

اشعار فرزانه شیدا - fsheida-f.sh

شور شیدائی -اشعار Farzaneh Sheida

اشعار فرزانه شیدا - fsheida-f.sh

ز حال من چه می پرسی؟!!

 

 
 
 ز حال من چه می پرسی؟!!
 
 
 
ز حال من چه می پرسی ، توای غافل ز غمگینان
 
 
منم تنها ترین تنها،‌  ز درد سینه ام بی جان
 
 
بّود روزم شب واین شب، بّود ظلمت گهی تاریک
 
 
حصار بی کسی دورم ، ره امید من باریک
 
 
سروده خنده ام:  هق هق ، و سیل اشک من دریا
 
 
مرا آواره گی ؛گردش؛ ، سفر با قلب خوش ؛رویا؛!
 
 
سرایم دشت بی پیکر ‌،  بخاک تشنه ای مفروش
 
 
چراغم در ؛سما ؛ ماهی ، که با ابری شده خاموش
 
 
نگاهم  انتظاری  تلخ، پناهم   بی پناهی ها
 
 
سکوت دل همه فریاد ،  گناهم بی گناهی ها
 
 
دلم یک شیشه ی نازک ، طپشهایش بسان سنگ
 
 
همه یاران من دشمن ، به ظاهر  با دلم همرنگ!
 
 
سلام دیگران با من ،‌  بواقع همچو یک نفرین
 
 
سخن با قلب من طعنه، بظاهر با دلم غمگین!
 
 
محبت با دلم  حیله، نوازش چون خراش چنگ
 
 
وفا با قلب من تزویر،  صداقت با دلم نیرنگ
 
 
مرا نور جهان ظلمت ،درخشش تیغه ی خنجر
 
 
به محفل گفتگو ها جنگ ، مرا تنهائیم سنگر!
 
 
حراّرت بر دلم آتش ،  نسیم صبح  من طوفان
 
 
مرا همدر یک انسان! ولی در باطنش شیطان!
 
 
مرا عشق جهان ، هجران؛ سرای آرزو حرمان
 
 
مرا پیوند دل زنجیر ، سزای  عاشقی  زندان!
 
 
زحال من  چه می پرسی ، ندانستن گهی خوب است
 
 
چه سودی پرسش از قلبی، که در فریاد وآشوب است!!
 
 
بحال خود رهایم کن ، که تا میرم به کنچ غم
 
 
چو پاسخ را نمیگیری، بُکن این پرسش خود کم!!!
 
 
جوابی را اگر خواهی... درون دیده ام  بنگر
 
 
بخوان دل را، ز چشمانم ، سپس چون دیگران بگذر!!!
 
 
سروده فرزانه شیدا
 
نظرات 6 + ارسال نظر
sayeesabz پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ق.ظ http://sayeesabz.blogfa.com

سلام
فراموشم مکن ای جان
که من زار پریشانم
زیبا بود.
بااحترام:
sayeesabz

شیواااااااااااااااااااماهیچ پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:10 ب.ظ

هنوز قطره های باران را معنی نکرده ام ... ( ف . شیدا )

پسری از شهر آفتاب جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:08 ق.ظ http://www.sunpolis.blogfa.com

سکوت چه می تواند باشد جز حرف های ناگفته ....
من از گفتن می مانم ...
.
.
.
.
یک پنجره برای من کافی ست ...
یک پنجره به سوی این وسعت مکرر آبی رنگ ...
.
.
.
.
و ای مهربان ، اگر به سراغ من آمدی
برای من چراغ بیار و یک دریچه
که از آن به ازدحام کوچه خوشبخت بنگرم ...
.....
.....
.....

سپیده جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:08 ق.ظ http://dj_sepidehh.persianblog.ir

سلام خاله .خوبی؟ مث همیشه نوشته هات زیبان.امیدوارم هر روز پیش همه عزیز تر باشی و خوشحالتر..

جلوه جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:01 ب.ظ http://jelveh.blogfa.com

سلام. الان با این وبلاگ آشنا شدم.
خیلی شادکام شدم. بسیار دلنشین و زیبا می نگارید.
امید که بیشتر سر بزنم. به شما پیوند می دهم تا بیشتر سر بزنم.

ارادتمندتان:
جلوه

محمد پولادیان یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:15 ب.ظ http://www.judo-jam.blogfa.com

سلام
دوست خوبم جهت عرض ادب خدمت رسیدم . خبری از شما نیست .
پیروز و استوار باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد