شور شیدائی -اشعار Farzaneh Sheida

اشعار فرزانه شیدا - fsheida-f.sh

شور شیدائی -اشعار Farzaneh Sheida

اشعار فرزانه شیدا - fsheida-f.sh

دل نغمه ها: از *ف.شیدا

  


در پیش ِچشم ِدلم, شمع ِ«هستی  ام »
همواره میچکید ,قطره به قطره , به پای درد
خون میشدم به نگاهی, که غم کشید
در روزگار صدایِ دلانِ سرد

درنغمه های دلم آب میشدم
دربی صدائی ِقلبِ شکسته ام
با دل ,به سخن آمدم ...ولی
دل خیره بود براین پای بسته ام


« باران » شدم به تمامیِ « بودنم»
رویای آبی و سبزم فرو به ابر
پنهان گریست به صحرای غصه ها
در راه های سکوتم به پای صبر


روزِ« صدا »بدورنم فغان کشید
روزی که دل زصبوری گذشته بود
انگار  , پای دلم , در رسیدنی....
آخر دَری , به خانه ی طغیان من گشود.

______ فرزانه شیدا / 1388 _______

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر علیمرادیان چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:38 ب.ظ http://www.amiralimoradian.blogfa.com

با سلام و احترام

خواندم و لذت بردم. دستمریزاد.

به وبلاگم دعوتید با شعر و موسیقی...

ابوالفضل دادا چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:15 ب.ظ http://www.dadabilverdi.blogfa.com

سلامر بر بزرگوار !

این خبر را به خدمتتان برسانم که :

ورود من فقط و فقط به سایت شعر نو ارور می دهد .

یعنی به هیچ سایتی ارور نمی دهد و فقط به شعر نو مشکل ایجاد می کند .

احتمال می دهم این کار از سوی خود سایت شعر نو باشد .



من به دوستان عرض کرده بودم که ( زلال ) در سایت شعر نو هم در دوم بهمن ظهور خواهد کرد اما از فرط حسادت بطور منافقانه درب را به رویم بسته اند . اگر دیدید که تا بعد از ظهر دوم بهمن خبری در سایت شعر نو در خصوص تولد و ظهور شعر زلال نشده است - استدعا دارم خبر فرمایید دوستان به وبلاگ ( زلال های دادا ) مراجعه فرمایند .

بسیار متشکرم و از شعر زیبایتان متاثر و محظوظ گشتم

موفق و شادکام باشی .

فرزانه شیدا پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:36 ق.ظ http://sedayeandishehmana.findtalk.net/forum.htm

چشم جناب دادا حتما اینکارو میکنم واین اطلاعیه شمارو هم در انجمن صدای اندیشه ی مانا میزنم

حمید رضا شروه چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:16 ب.ظ http://sharvih.blogfa.com

سلام سال نو مبارک

کتاب داستانم چاپ شد .شما هم که ایران نیستی برات بفرستم

ما به فکر شما هستیم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد