شور شیدائی -اشعار Farzaneh Sheida

اشعار فرزانه شیدا - fsheida-f.sh

شور شیدائی -اشعار Farzaneh Sheida

اشعار فرزانه شیدا - fsheida-f.sh

ساقی

 
 
در این شبهای غمناکی
 
ز مردن کی کنم باکی؟!
 
بــباراز باده  بر جامم
 
براین عاشــق دل خاکی
 
 
چو شد دل مســت وحیرانش
 
چه  سـوزد  دل ز هجرانش
 
رسد این سیل اشـــــک من
 
شــبی آخــر  به دامانــــش
 
 
بخوان در مستى ا م ساقى
 
 شبی تا صـــبح و  آفاقــی

 که بر هر شاخه  ی قلبم

ز عشـــقم مانده  اوراقـــی
 
 
پنجشنبه 16 خرداد 1387
 
ف.شیدا
نظرات 2 + ارسال نظر
امین شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:29 ق.ظ http://shede-eshgh.blogfa.com

سلام خانم شیدا حالتون خوبه
این شعرتون خیلی قشنگ بود تبریک میگم واقعا به دلم نشست به امید موفقیت بیشترتون

امیر منزوی شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:12 ب.ظ http://www.ehsas-e-tanhai.blogfa.com

از فاطمه اکتفا به نامش نکنید
نشناخته تفسیر مقامش نکنید
هر کس در او محبت زهرا نیست
علامه اگر هست سلامش نکنید
سلام
شهادت بانوی بزرگواری اسلام حضرت زهرا (علیه السلام)را تسلیت می گم
اللهم عجل لولیک الفرج.
مطلب زیبای بود
موفق باشید
من هم با شعری به نام مادر به روز شدم
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد